Friday, December 13, 2019

Chalet Terapung PPK Merbuk

Home » Merbau » Chalet Terapung PPK Merbuk

Chalet Terapung PPK Merbuk

Chalet Terapung PPK Merbuk terletak di Kampung Belau, Merbuk.  Chalet Terapung PPK Merbuk ini terjaga rapi dan dilengkapi menggunakan ciri-karakteristik keselamatan yg terbaik.  Menggunakan tong-tong plastik buat mengapungkan chalet ini ianya ada lebih kukuh & selamat.

chalet terapung ppk merbuk

buat duit dengan fimgoapps

BOSAN DGN BILIK HOTEL YANG BIASE-BIASE JE?

Isi borang di bawah, Pilih Harga Terendah!!

Lihat sahaja kekemasan pelantar chalet terapung ini yg disusun rapi & di kiri kanannya dibina pengadang asal kawat besi yg kukuh.  Tetapi bagi anda yang membawa anak kecil, kawalan dan perhatian yang lebih harus disediakan buat keselamatan anak-anak anda yang tentu sangatlah teruja dengan keseronokan bermain di atas chalet terapung ini.

Chalet Terapung PPK Merbuk

chalet terapung ppk merbuk

Sumber gambar : terajubintang7.Blogspot.Com

Salah sebuah chalet yg dilengkapi dengan alat penghawa dingin, tentu nir ada kasus kepanasan pada setiap saat padamasa anda menginap di sini.  Awas, terdapat bahagian-bahagian pelantar Chalet Terapung PPK Merbuk ini yang tidak berdinding.

chalet terapung ppk merbuk bahagian dalam

Di bahagian pada disediakan sebuah katil bersaiz queen cukup selesa buat 2 warga.  Tidak bisa ditentukan samada pihak pengurusan chalet terapung PPK Merbuk ini terdapat menyediakan tilam tambahan.  Tetapi anda bisa menciptakan pertanyaan kepada pihak pengurusan sebelum membuat tempahan.

chalet terapung ppk merbuk kedah

Sebuah set TV pula disajikan, jadi anda nir akan terlepas menonton rancangan kesukaan walaupun berdomisili di atas tempattinggal air.  Tentang keselamatan anda tak mesti bimbang kerana disajikan pelampung-pelampung untuk digunakan sewaktu kecemasan.

bot pelancung chalet terapung sungai merbok kedah

Takkan nak memerap je atas chalet terapung ni, betul tak?  Tentulah nak merasa pengalaman menyelusuri sepanjang Sungai Merbuk sambil menikmati pemandangan yg latif.  Sebuah bot yg bisa memuatkan seramai 12 masyarakat penumpang disiapkan.

http://terajubintang7.Blogspot.Com/

Syurga bagi kaki pancing… Chalet Terapung PPK Merbuk benar-benar benar-benar sinkron bagi kaki pancing, anda bisa memancing 24 jam atau “selagi mahu”!  Tidak bisa dipastikan pula pihak pengurusan terdapat menyediakan alat-alat pancing dan umpan maupun anda perlu membawanya sendiri.

Untuk liputan lanjut & tempahan bisa menghubungi Pertubuhan Peladang Kawasan Merbok, Jalan Batu Hampar, 08400 Merbok, Kedah di talian 04-4572117 atau melalui faksimili: 04-4572611 (ketika pejabat) atau melalui e-mail: ppkmerbok@lpp.Gov.My atau Hamdan Awang (019-4425560) atau Rozita Adnan (019-5775812) atau Mahayadin Bin Ismail 012-4633526

Kami dimaklumkan pihak PPK Merbuk sudah & sedang menciptakan penambahbaikan & menambah lagi bilangan chalet terapung mereka. Google Plus

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zaida Homestay Changlun Kedah

Azwa Homestay Changlun Kedah

Azwa Homestay Changlun Kedah   Azwa Homestay Changlun Kedah  is a Terrace House with 3 bedrooms and 1 bathroom located in the town of Changlun. Service... Read More

No comments:

Post a Comment